niedziela, 6 czerwca 2010

Czerwiec- miesiąc pełen wrażeń

Hej hej Ślicznotki!!!!!!
Właśnie ładuję drugi Haul Czerwcowy na Youtube. W międzyczasie postanowiłam troszkę popisać i nadrobić moje blogowe zaległości. Mianowicie jak napisałam w tytule miesiąc czerwiec będzie miesiącem wrażeń (przynajmniej w moim życiu ;)). Dlaczego?? Haaa Dziewczynki już 9 czerwca ogłoszę mój pierwszy konkurs. Why 9th June? Tego zazwyczaj słonecznego dnia są moje URODZINKI! Wiem, pomyślicie "i co z tego?", dla mnie (puki jestem młoda???) jest to super wyjątkowy dzień, taki "przedsmak wakacyjnego szaleństwa" :)
Jutro lecę na miasto dokupić kosmetyki na 2gie miejsce w moim konkursie. Pytanie podstawowe... Mogę na Was liczyć w kwestii wzięcia udziału?? :P Jeśli tak to jestem cała w skowronkach i już się środy doczekać nie mogę ;)
Pozdrawiam chłodno (powiew wiatru w upalne dni to dobra rzecz) BUZIAKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz